Καλώς ήρθατε στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Κατα τύχη...

Τα παρακάτω πραγματάκια τα έφτιαξα εντελώς τυχαία.
Είχαμε πάνω στα καλοριφέρ δυο κεράκια ρεσώ τα οποία κάθε φορά που ζεστένονταν
έλλιωναν μέσα στη γυάλινη βάση...το Σάββατο το μεσημέρι καθώς είχα πάρει αγκαλιά το καλοριφέρ είδα τα κεράκια που είχαν λιώσει...ε σαν παιδάκι κ εγω άρχισα να τα πειράζω κ ήταν τόσο εύπλαστα όπως η πλαστελίνη με τη διαφορά οτι ήταν πολύ ζεστά.Τα έβγαλα απο τη βάση κ άρχισα να τα δουλεύω στα χέρια μου κ βγήκαν τα παρακάτω σχέδια......


Ένα 'φύλλο' κ ένα 'καβουράκι'!!!!
 Τους έκανα τρύπες, έβαλα συρματάκι κ όλο κ κάπου θα τα χρησιμοποιήσω κ αυτά.
Το λουλουδάκι το στόλισα κ όλας!!!
Καλό απόγευμα κ καλή εβδομάδα!



ΥΓ. Βέβαια ξέρω, μακριά απο καλοριφέρ!!!

5 σχόλια:

  1. Έχουν δίκιο που λένε πως όταν έχεις φαντασία μπορείς να δημιουργήσεις πράγματα από το πουθενά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγκαλίτσα το καλοριφέρ κι εσύ,το ίδιο μ΄αρέσει.
    Είχε κα τα καλά της η παγωνιά,όλες κάτι φτιάξαμε.
    Γλυπτική κι εσύ σε κεράκια-βγήκαν πολύ όμορφα!Ιδέες να έχουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά η καλλιτεχνική μας πλευρά δεν κοιμάται ποτέ!!! Εύγε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα^^
    το λουλουδάκι είναι υπέροχο!
    εμένα τα κεράκια που έχω στο δωμάτιο γίνονται ένα με τη βιβλιοθήκη κάθε καλοκαίρι:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nina συμφωνώ μαζί σου, πραγματικά απο το πουθενά!
    eleni όντως με το κρύο καθήσαμε μέσα κ μας βγήκε η έμπνευση!
    Ειρήνη αυτή η πλευρά μας μένει ξύπνια κ δημιουργεί!
    Chris κ εμένα το λουλουδάκι μου άρεσε πολύ.
    Λιώνουν κ κολλάνε κ άμα έχουν χρώμα αφήνει σημάδι πάνω στο έπιπλο, την είχα πατήσει μια φορά κ τώρα στα μεγάλα κεριά που δεν έχουν βάση, βάζω αλουμινόχαρτο απο κάτω ίσα ίσα να πατάει το κερί.
    Κορίτσια σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, να 'στε καλά κ να δημιουργείτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή