Καλώς ήρθατε στο μπλοκοσπιτάκι μου!!!

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Χαιρετώ τη μπλοκογειτονιά!

Τί κάνετε? Πώς είστε?
Εγώ ενώ ξύπνησα μια χαρά, μετά έγινα χάλια...πολύ χάλια.
Ζαλιζόμουν, πονούσα πάρα πολύ, είχα ιδρώσει πάρα πολύ,ενώ έκανε λίγο κρύο,
 ούτε δυο βήματα δε μπορούσα να κάνω για να πάρω χάπι...
Τώρα είμαι πολύ καλύτερα, μάλλον κρύωμα θα ήταν, έφαγα κ το ρυζάκι μου
κ κοιτάζω τα γλυκά απο μακριά!!!
Ευτυχώς πέρασε, πρώτη φορά με έπιασε τόσο πολύ.
Επισκέπτηκα το μπλοκοσπιτάκι μου κ τα δικά σας κ μετά θα επισκεφτώ
τα πραγματάκια μου!
Α δείτε τι έφτιαξα προχθές...











Άλλο ένα 'μαγικό κουτάκι' παραγγελία του αδερφού μου...
Ομορφούλι δεν είναι!?

Υγ. Εύχομαι χρόνια πολλά στον μπαμπά μου που έχει γενέθλια σήμερα!


Σας φιλώ γλυκά!!!

4 σχόλια:

  1. Περαστικούλια!
    Να χαίρεσαι και τον μπαμπά^^
    πολύ όμορφο το κουτάκι
    μου αρέσουν τα τριαντάφυλλα στο τελείωμα^^

    και Χρόνια Πολλά & Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να 'σαι καλά Chris μου, σε ευχαριστώ πολύ!
    Επίσεις χρόνια πολλά κ καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο και αυτό...Μου θυμίζει δώρο Αγίου Βαλεντίνου...!!!!Αλλά το διό ου συνεχίζει να είναι το πιο ωραίο....!!!!!!!!!!!!!χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι ναι ωραίο το δικό σου...κόλλησε η βελόνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή